FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Att ha titeltexten mörk passar inte på en mörkgrön bakgrund.
Testa någon fet ljusgrå ton i stället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
När man kör demot så dyker det upp en adress på första sidan. Kan du förtydliga på hemsidan varför detta ligger där?
Kan du lägga upp ett fotografi på hur den färdiga produkten ser ut, enbart exempel så klart. Även en högupplöst version så man kan få lite "feeling" på hur slutprodukten blir. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Jag kommer inom den närmsta tiden lägga upp fotografier på hur den slutgiltiga produkten ser ut. Tack för förslaget ![]() Citat:
Kul att du tycker att sidan har förbättrats! Väldigt bra feedback, och jag märker att jag måste förtydliga tjänsten ännu mer på sidan. Tjänsten är inte tänkt att fungera som Word, även fast det kan tillkomma i ett senare skede. Tjänsten är tänkt för att automatisera brevutskick rent programmeringsmässigt. Precis som när man skickar ut automatiska mejl (registreringsmejl osv), så behöver man ibland skicka ut automatiska brevutskick. Ett exempel på detta är när man i Billogram väljer att skicka en faktura via brev. Billogram har kopplat sig mot Postens eBREV API, så för deras del krävs det ingen manuell hantering av brevutskicken. Hoppas att jag lyckades klargöra bättre vad syftet med tjänsten är. Annars får du mer än gärna säga till så ska jag försöka igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Först: Grym tjänst, kommer absolut testas! Hoppas det går bra för dig.
Citat:
Både print2post och noink används som någon typ av extra skrivare på datorn. Det går med andra ord inte att använda dessa tjänster i ett system där man kanske vill skicka ut fakturor eller andra dokument automatiskt, utan direkt mänsklig inblandning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Var inne på sidan lite tidigare men hade inte tid att kommentera. Webbplatsen har definitivt förbättras sen tidigare i veckan. Jag förstår (tror jag) syftet med tjänsten, men jag förstår inte delen om REST API för utvecklare. Skickar man post från sin egna hemsida med hjälp av API:et? Jag fick insikten av att detta var ungefär som Word. Man skriver sitt brev, kontrollerar det, ber er skicka det och så är man klar. Men kanske helt har missförstått? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för feedbacken!
Citat:
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
gillar inte raden simpel prismodell. låter direktöversatt från simple pricing,
i min värld låter ordet simpel lite 15åring utan ett moget vokabulär. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha, okej där ser man. Du har rätt att jag har eftersökt en svensk variant på "simple pricing", men får hitta ett annat sätt att formulera det på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |