FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå där,
Pluggar sedan ca en månad tillbaka i Uppsala. Dock så bor jag i Stockholm och pendlar således därifrån varje dag, vilket är oerhört påfrestande. Pga. deppiga bostadsköer och ockerhyror på Blocket tänkte jag att jag får bli lite mer kreativ i mitt letande efter bostad så därför prövar jag lyckan här. Om det är någon som vet någon eller något som kan föra mig närmre en lägenhet/studentrum i Uppsala så vore det guld värt om denne skulle vilja hjälpa mig. Allt är av intresse i princip: Tillfälligt/längre tid, första hand/andra hand, billigt/inte så billigt Förutom att jag skulle bli evigt tacksam så lovar får den som hjälper mig hitta en bostad marknadsföra sitt projekt på mina Facebooksidor som har ca 500 000 likes. Ha en fortsatt trevlig lördag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du får engagera dig i någon av nationerna och försöka få bostad genom dem.
Är det 1:a du letar efter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
En 1:a vore det ultimata, men även rum i korridor (med egen toalett dock) är intressant. Skulle man hitta en schysst lägenhet fungerar även en tvåa eller trea (så kan jag bo med 1-2 kompisar). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Du skrev att du tyckte att det var ockerpriser på Blocket, och så är det väl, vissa tror att de kan ta hur mycket som helst. Men har du testat att lägga upp en egen annons ("Önskar hyra") med specificerad maxhyra?
Alltså här: http://www.blocket.se/bostad/onskar-...is=1&l=0&md=th |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|