FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ett antal domäner till salu just nu. Skicka PM med bud om ni är intresserade.
webbdesign.net webbdesign.org databas.org kryptering.com kryptering.net kryptering.org jakt.org chicagoforum.org newcastleforum.com sverigeforum.com norwayforum.com optimering.com optimering.net optimering.org moppe.com moppe.org jobb.net bebis.net bebis.org bensin.net bebisforum.com charterresa.net iptelefoni.net talang.net kidsforum.org entreprenor.org certified.pro hitta.org inredning.net kinesiska.org korkort.eu ringsignaler.net barbadosforum.org fotboll.info fynda.org skvaller.com biljetter.org pussa.org vikt.info sexig.net p-piller.com tampong.com tamponger.net tampong.net kondom.org kondomer.net kondomer.org kyckling.com kyckling.net kyckling.org andrahand.com andrahandsbostad.com andrahandslagenhet.com inflyttningsfest.com lagenhet.com xboxforum.org ps4forum.org wiiforum.net pspforum.org windowsforum.net kista.net stromstad.org lysekil.net vasa.net helsingfors.net buffyforum.com startrekforum.org kissforum.com metallicaforum.com texasholdem.lt texasholdem.ee lasvegas.ee movie.ee cigarett.org cigaretter.org cigaretter.net |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag påbörjar auktion på domäner som fått bud över 500 SEK i mitten av nästa vecka. Domäner där jag inte fått någon respons kommer inte auktioneras ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bjuder 510 SEK var på följande:
webbdesign.net jobb.net cigaretter.net |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
bjuder 510 på jakt.org
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
600 för jobb.net
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
800 för jobb.net
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
1000 för jobb.net
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
1500 för jobb.net
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Två frågor: 1. Tillkommer moms? 2. Kan den som vinner en budgivning använda sig av Escrow.com som säkerhet, om denna betalar escrow-avgiften?
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Då påbörjar auktionen nu. Auktionen håller på till fredag 17:00 svensk tid. Priserna är exklusive moms och säljare är ett svenska aktiebolag. Escrowtjänster går bra så länge köpare står för kostnaderna. Följande domäner är nu på auktion:
webbdesign.net jobb.net cigaretter.net jakt.org optimering.com vikt.info lagenhet.com tampong.com andrahand.com andrahandsbostad.com andrahandslagenhet.com |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|