FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Tänkte att det kunde vara kul att dela med sig av lediga domännamn man hittat men som man inte har registrerat. Några som jag hittade igår. overfora.se webblagring.se uttala.se tvmottagare.se spermier.se skrattkramp.se nyhetsgrupp.se nyklippt.se felstavningar.se blogportal.se Har ni några som ni vill dela med er av? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Rolig ide till tråd.
Bland annat dessa har jag vilat på hanen på men avstått senaste veckan: bilaffaren.nu tjyv.se sata.se kazaa.se syner.se mulet.se daska.se tufsa.se farsot.se grammy.se kallad.se vattna.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fortsätt gärna med listan, tog just en som jag hade funderat länge på
![]() OT - Var kan man billigast regga en två-bokstavlig .com domän? helst svenskt. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilken tog du *nyfniken blå"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej, vill så gärna inte berätta, kommer lista den snart på sedo och kan länka till den från WN i rätt tid
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar också dessa listor. Ska gräva lite och se om jag har några att tipsa om.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här kommer lite .NU domäner. Tipsar också om att City Network har 10 kr för .NU
OBS! Har inte kollat om dom är lediga till 100% utan det kan variera.. risk.nu <--- försäkringar? motto.nu ultras.nu <--- fotboll? hunger.nu galleria.nu bingogames.nu nicki.nu registreringsnummer.nu <--- 18100 sök i månad gambler.nu biografi.nu metalldetektor.nu <--- 2 900 sök i månad slotsgratis.nu managed.nu <--- hosting? adapters.nu julbelysning.nu <-- 2 900 sök i månad fridhemsplan.nu alkoholist.nu <--- 1 900 sök i månad badrock.nu <--- 1 000 sök i månad thailandsforum.nu legospel.nu 1 300 sök i månad |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Lediga just nu:
verktygssats.nu minikyl.nu billarm.nu lokaltv.nu musikvideo.nu roligakatter.nu roligahundar.nu pokermarker.nu muskelvark.nu isglass.nu ljuslykta.nu erektionspump.nu sexhjalpmedel.nu penisstorlek.nu sexspex.nu rokelser.se/nu billigaklader.nu snyggarumpor.se/nu roligasms.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|