FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Uppgift från 2002 i artikeln ovan: "Speedy Tomato-satsningen kostat Telia väldigt stora belopp – omkring 2 miljarder kronor. " |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kolla pressreleasen "MyDOF utsedd till Sveriges bästa wapportal!" för att få en uppfattning av hur långt mobila tjänster ändå kommit... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kungen.nu kommer jag ihåg, haha.
Kuai Connection, nån som kommer ihåg dem? Måste ha varit den första ISP:n för privatpersoner i Sverige? Och Algonet, men de var ju marknadsdominerande en period, blev väl Telenordia av dem.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Compuserve kommer man ju också ihåg från den tiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bilddagboken kom och gick, blev väl uppköpta av Lunarstorm och blev därefter Dayviews har jag för mig.
Helgon, ännu en community. Finns fortfarande kvar men lever verkligen på sparlågan. Apberget, community mest aktuell i Umeå. Enormt tråkig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skunk och Funplanet som nämnts var det roligaste som fanns i slutet på 90-talet när jag entrade de där internet.
Kamrat.nu var också en populär plats att hänga på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Nostalgi!
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Anon.penet.fi http://anon.penet.fi var en tjänst jag minns väl och använde flitigt utan egentligen ha ett behov att vara anonym.
Senast redigerad av autosvar den 2013-12-27 klockan 10:23 Anledning: Typo - sorry |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Playahead, vilket köptes av MTG för 100 miljoner som sedan lades ner något år senare då Facebook kom.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|