FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fram tills nyligen har mina inlägg åtminstone synts för 400-500 av de som gillar min tjänsts facebooksida, men ser nu att de senaste 5 inläggen har en löjligt låg påstådd total räckvidd såsom 4, 8, 9 etc.. Är det ens möjligt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis samma här.. har vi tur så har dom något fel bara.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Facebook ändrade sin algoritm 2 december eller där omkring. Anledningen sägs vara att Facebook vill att användarna ska se "mer relevanta" resultat och att därför kommer den organiska synligheten att minskas = Pay or be gone.
Om du använt Facebook mycket kan du förmodligen även se en minskning från i augusti när algoritmen ändrades. Jag såg det genom att annonsering gav jack shit för samma budget sen tidigare och att priset gick upp med ca 50 % för att boosta inlägg till samma antal användare än i somras. Sammanfattning: bjornsennbrink.se/ny-facebook-algoritm-tvingar-dig-att-betala-rackvidd/ Fler drabbade: http://www.ehandel.se/forum/marknads...ker-reach.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyvärr så har dom blivit väldigt giriga på pengar sen börsnoteringen.. Märkt av de själv eftersom resultatet på mina kampanjer har blivit sämre även fast man spenderat lika mycket pengar nu som förut.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|