FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag söker dig/er som anser sig ha tiden och kunskapen för att skapa en fräscht design till vår community. Vi är relativt nystartade, har idag 500+ registrerade. Goda möjligheter finns att växa. Ersättning kommer vi överens om, timme eller per projekt. Det vi söker är en php kunnig programmerare. Gärna någon form av erfarenhet av vbulletin men det är inget krav. Önskar en mer attraktiv & levande startsida med.. * Möjlighet att kunna publicera nyheter i artikel form. * "Boxar" med interna källor, ex senaste inlägg, senaste kommenterade, mest lästa etc. * "Boxar" med rss feeds från olika externa källor. Ex twitter / youtube / google news Kvalifikationer: Du bör ha erfarenhet av webbutveckling i Php. Alla frågor tar vi via PM eller skype butiks_support |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej,
Jag är intresserad av att hjälpa er. Har försökt skicka meddelande till dig, men får inget i min skickat-mapp. Har du fått något i din inkorg? Med vänlig hälsning, Wilhelm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad är det för community?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Har ännu inte fått tag på någon vettig ännu, lägg gärna till mig på skype. Forumet handlar om alternativ energiproduktion. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|