| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Edit:
"Miljoner människors död" var en kass och spekulativ formulering. Siffrorna är förstås osäkra (som i alla krig i sk utvecklingsländer), men 2 - 2,5 miljoner döda i Vietnam, Irak och Afghanistan är nog siffror som är ganska vedertagna. Jag kan också tillägga att jag just nu sitter i "amerikanska" byxor (jeans) i en "amerikansk tröja" (t-shirt), skriver på en "amerikansk" dator (Mac) och lyssnar på amerikansk musik (allt från Dead Kennedys till Eminem). Chili con carne är dessutom något av min favoriträtt ;-)
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Justin Bieber är från Kanada.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Fast ett land där man kan stämma folk för typ för vilken dumhet som helst och få miljoner mer än personens liv är värd är rätt sjukt. Bara för man inte har varningstexter för självklara saker. Eller ett rättsystem där man kan bli dömd flera tusen år fängelse. När det blir så höga straff är det ju mer värd döda 100 personer till om man har en chans komma undan då.
Och ser man på hur mycket dom älskar sina vapen och sin Gud och bibel så blir det ännu mer lol. Sedan mycket blodbad som dom även skapat i världen. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|