FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den 19 november fick jag ett mail från Surftown om att konton med samma e-postadress kommer att slås ihop som en del av övergången till en ny kontrollpanel (som jag tyvärr förmodar är Atomia?). När jag nu för första gången på ganska länge loggar in på det enda kontot som fortfarande fungerar så finns där inga domäner eller databaser längre. E-postadressen kan inte hittas heller när jag försöker skicka efter nytt lösenord. Deras hemsida är ganska trasig med en del icke-fungerande länkar och det är svårt att veta vad som är aktuellt eller inte just nu, ungefär som det kaos City Network och Binero hade när de bytte system. Är det fler som upplever detta problem? Finns det en ny inloggning redan som man ska använda nu?
Har kontaktat supporten men nu är det ju helg.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det har något strul med https://-adresserna också för några dagar sedan åtminstone.
Jag kom in via den danska sidan idag. inte via svenska. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, SSL-problemet kvarstår. Jag kan logga in på ett konto utan problem men alla domäner, databaser etc. är borta, webbplatserna fungerar dock fortfarande som de ska.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
My bad. Uppenbarligen så hade jag ett konto jag inte visste om på Surftown
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-12-07 klockan 15:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag ber om ursäkt för det sena svaret - vår närvaro på WN är desvärre inte så pass omfattande som den borde vara! Deaktiveringen av SSL på surftown.se och surftown.dk är medveten, då all inloggningsinformation framöver kommer att gå igenom en annan server. Det kan medföra att en del gamla länkar slutar fungera, men i de flesta tillfällen så kan man ta bort s ur https och bli vidarebefordrad till rätt adress. Hör gärna av dig om du har frågor! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |