FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Säljer nu min artikelkatalog till förmån för andra spännande projekt. Misstänker att de flesta vet vilken katalog det gäller, annars får ni PM:a vid intresse.
![]() Snabba fakta: -51 publicerade artiklar. -Några 100-lappar via Adsense det senaste halvåret. -Ingen faktisk PR eftersom Google inte uppdaterat sedan start av katalogen. -I övrigt en välskött katalog med en hel del artiklar utan utlänkar. Tänker mig ett utgångspris om 3000:- exkl. moms, reserverar mig för att inte sälja om högstabudet känns för lågt. Det är viktigt att eventuell köpare fortsätter driva katalogen i "samma anda". Hör gärna av er via PM vid intresse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bumpar tråden då många frågor men ännu inga bud motsvarande reservationspriset/utgångspriset kommit in.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Uppdaterar infon lite:
Numera PR3 DA22 Sänker utrop till 2700:- Reservationspris 3250:- Köp nu för 4000 :- Priser exkl. moms. Köpnu-priset stryks om reservationspriset uppnås. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur ska jag tolka att utropspriset är lägre än reservationspriset?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ett normalt förfarande vid budgivningar, på exempelvis Tradera används även reservationspris som är högre än utropspriset. Reservationspriset garanterar en försäljning.
Om det inte uppnås kan jag ändå välja att sälja till ett pris som minst är lika med utropspriset. Så tänker jag iaf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sänker utrops- och reservationspris till 2500:- exkl. moms.
Ett riktigt bra pris för en PR3-sida med så mycket potential och länkkraft. Köpnupriset kvarstår så länge inga bud inkommit! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Även denna försäljning avbryts tillsvidare. PM.a vid eventuellt intresse!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Katalogen åter till salu, bud från 3000:- exkl. moms. Köpnu för 3750:- exkl. moms. (Köpnu-priset stryks om annat bud inkommer.)
Cirka 400:- via adsense det senaste halvåret, 76 publicerade artiklar! Frågor via PM, tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bud från 2000:- exkl. moms.
Köp nu för 2800:- exkl. moms |
||