FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bara att gratulera. Nu kan fokus läggas att samordna sina brister och rätta till dessa.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Anders och Göran kan vara glada att slippa stå som ägare längre i alla fall ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-02-07 klockan 15:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Eller får man inte byta för att man ogillar ägarna? Oniva får köpa vilka företag de vill och folk får sälja sina aktier till vem de vill precis som jag har rätt att välja vem jag ska ge mina pengar till. Så, vad har Jantelagen med det att göra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Fördelen med att Oniva köper upp dessa tämligen stora aktörer är att de kommer
försvinna i ett stort Oniva-moln. Det låter alltid fantastiskt i början men många glömmer att det är marknaden som bestämmer över Oniva. Oniva är börsnoterat och det är aktie- ägarna som bestämmer. Om de gamla ägarna får betalt i Oniva-aktier är det förstås en annan femma, men annars så är de bara vanliga anställda som får rätta in sig i leden. Nästa steg i Onivas aggressiva expansion tror jag blir ett uppköp av Atomia AB. Kom ihåg var ni läste detta först när nyemissionen annonseras i höst för köpet! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Atomia AB kommer fortsätta att vara ett vinstdrivande företag så CN får gärna fortsätta
köpa kontrollpanelen. Dock tror jag att de byter kontrollpanel.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Westman, du har naturligtvis rätt till din åsikt och ditt ställningstagande. Vi som jobbar på Binero tror på det vi gör, och Anders kommer fortsätta leda verksamheten. Online Group är ett seriöst företag som vet värdet av Bineros varumärke.
Jag förstår att det inte ändrar din uppfattning, vilket är synd. Vi vill ju ha kvar dig hos Binero. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|