FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kleopatrasunder.se
• Hemsidan är 1 år gammal. • Passar perfekt för den som vill ta möjligheten och fortsätta på detta projekt eller för butik som redan är verksam inom denna nisch och vill utöka sin synlighet och exponering. • Hemsidan är bygg i woocommerce2.0 http://www.woothemes.com/woocommerce/ Du som tar över sidan köper alltså en hemsida, det är ingen hyrlösning. Woocommerce kommer konstant med nya plugins som gör vidare utveckling smidigt. Jag har lagt 17.000 på sidan. • Kontaktuppgifter till programmeraren som tillverkade hemsidan. • Har inga fasta avtal som tas över av köparen, dem som finns nu är e-handels cert som inte är obligatorisk, samt hosting 500 kr per år. • Jag har lagt ner mycket tid, skrivit alla texter på sidan själv ex. kategorirubriker, produktbeskrivingar, blogg. https://kleopatrasunder.se/blogg/ • Kompletta betallösningar, Kör allt hos Payson AB Creditkort, Bank och faktura. • Sexiga damunderkläder 2-3, Sexiga underkläder 2-3, Sexiga underkläder för kvinnor 3-4 Erotiska underkläder 4-5, sexiga nattlinnen 4-5, Sexiga trosor 4-5, Sexiga underkläder till kvinnor 5, Sexiga stringtrosor 6, Sexiga underkläder på nätet 6, Sexiga underkläder-set 4 Tog bara med lite ord ur top 10 finns fler. Samt screenshots från Gserp. • Gooogle+ 305 likes, facebookgrupp med 115 likes. • Har mellan 120-250 besökare varje dag (Organiskt), Målgrupp på sidan är 18-34 åringar ungefär 54 % killar 46 % tjejer. • Kontakt information till alla leverantörer, har några som inte är med på sidan men hade tänkt beställa av i framtiden för att utöka sortiment. • 2 timmar support för den som tar över butiken, då visar jag hur plattformen funkar samt berättar mina idéer hur jag tycker sidan ska fortsätta att utvecklas. • Har bara haft 40 tal beställningar/köp hittills så tänker inte ta med detta som ett värde utan det är vad det finns för möjligheter att vidare utveckla detta projekt som är värdet. Så Jag tar inte med marginaler, vinster i säljpriset. • Lagervärde 58 000 inköpspris. (Försäljningsvärde 145000) • Fördelar med denna bransch (intimvaror) att du som säljare slipper returer, vilket är en väldigt stor utgift annars om man säljer på nätet. • Säsongsvariationer julhandel och alla hjärtans dag är dem som är starkast gissar jag på (hade inte kommit igång förra året) • Det som skiljer denna butik med konkurrenterna är att jag enbart satsar på märkes varor, tror på denna väg för butiken även i framtiden, för att skilja sig från dem andra. • Har sålt en hel del via fyndiq som visat sig vara en bra merförsäljningskanal. Har inte testat blocket eller tradera. Har inte heller använt mig av affiliates än vilket jag tror kan vara en bra trafikkälla. • Passa på att köpa detta projekt nu, budgivningen börjar 2013-11-02 och avslutas när jag har fått ett pris som jag är nöjd med! Obs säljer endast med lager. Endast seriösa köpare behöver ta er tid. Jag försöker svara på frågor så gått jag kan. • Köpet är en affärsöverlåtelse eftersom, har bedrivit verksamheten som enskildfirma. • Vid intresse kontakta mig på [email protected] eller ring 0736163830. • Kleopatrasunder.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Butiken är inte längre till salu, eftersom jag inte fick den summan jag ville ha. Mvh Karolina
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|