FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Säljer härmed en videosida då jag inte längre har tid att drifta och marknadsföra den.
Det är följande sida det handlar om: www[punkt]arcticvideos[punkt]com Teknisk information: Sidan är helt custom-kodad med eget adminsystem och "egen" player (alltså ingen youtube embedded osv) via FlowPlayer. Front-enden är skapad i HTML5, CSS3 m.m. Back-end är skapad i native PHP tillsammans med PDO för SQL-frågorna. Hostad just nu på citynetwork. Koden är inte dålig, men på vissa ställen är den om jag ska vara ärlig lite spaghetti-variant. Dock finns det en hel del kommenterat och det är helt OK struktur på filer/klasser/includes etc. Hemmaknack som kan förbättras på vissa mindre håll, men inte helt pjåkigt för den delen. Statistik / intäkter: Sedan starten 20e maj har sidan besökts av cirka 19.100 unika besökare. Intäkter är via videoannonser och hittills har sidan genererat 2.500 SEK. AdSense är på prov i väldigt liten skala, och där har det kommit in någon hundralapp. Vad som ingår: Facebooksida med 1.5k+ likes Domänen arcticvideos.com Front- & backend-koden Annan information: Sidan har fått i princip samtliga besökare via marknadsföring på facebook-grupper. Sen har det även droppat in en och annan besökare via google, men de är i minoritet. Sidan är INTE responsiv och det är inte för alla det fungerar att se videos på sin mobiltelefon. Beror lite på vilken smartphone användaren har osv och om den har stöd för flash. Sidan har de senaste två månaderna knappt marknadsförts någonting till förmån för andra projekt och bollar jag haft i luften.. Så besöksantalet har därmed också varit lågt. Men om man ligger i, har rätt resurser eller bygger en strategi för sidan kan man säkert skapa något kul med den som lockar många besökare! Utgångspris: 6000 SEK Budgivningen pågår till söndag 3e november. Mer information och frågor kan tas via PM eller i tråden, om någon vill lämna ett köp-nu bud är det också OK. ![]() Säljer denna sida som privatperson. Senast redigerad av leonard den 2013-10-27 klockan 22:38 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Budgivningen är nu stängd till följd av bristande intresse.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|