Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Extraarbete som designer för webbsidor (på distans)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-10-15, 18:03 #1
TMC TMC är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Oct 2013
TMC TMC är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Oct 2013
Standard Extraarbete som designer för webbsidor (på distans)

TMC jobbar med att erbjuda tekniktjänster åt företag. Vi sköter idag teknisk support, administration och försäljning åt två olika webbhotellsföretag i Sverige.

Just nu söker vi en person som kan bistå vår tekniksupport med layout och webbdesign.

Tjänsten är en extra tjänst, vid behov, och du får betalt per uppdrag som förmedlas till dig. Uppdragen består i enklare företagswebbsidor åt mindre och medelstora företag.

Vi tror att du är en person med stort intresse av layout och webbdesign samt är kunnig i programmet Wordpress. Du har lätt att prata i telefon, samt själv tillgång till programvaror för att arbeta med projektet som du får av oss.

Du kommer ta kontakt, via telefon, med de kunder som har valt att teckna avtal med oss rörande webbdesign. Dessa kunder har redan beställt tjänsten och webbhotellet är av vår teknikpersonal redan aktiverad på våra servrar, i form av domännamn, e-post m.m.

Din uppgift blir att ringa upp kunden slutföra önskemålet om designen för wordpress-temat som läggs in åt kunder, det kan röra sig om att aktivera de undersidor de undersidor kunden vill ha, mottaga bilder och texter från kunden eller själv använda dig av en bildbank för att utföra designen till kunden. Därefter är ditt arbete klart. Kunden har sedan tillgång till support hos vår teknikavdelning under sin abonnemangsperiod.

För mer information om tjänsten, vänligen e-posta:
[email protected]
TMC är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017