FAQ |
Kalender |
![]() |
#201 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi på Miss Hosting kör .SE och .NU för 5 kr hela november ut nu sista veckorna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Får nog bli missdomain billigast 5kr + 99kr för förnyelse, skickade email och frågade om jag fick beställa 10+ .se domäner vilket var helt ok, bra support även under helgen, tack!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Står och tuggar i några minuter innan den visar fel: Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Laddar inte på 0,1 sekund tyvärr ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
|
||||
|
Jag tycker nog att vi har tänkt bra. Felet du beskriver vid större bulk berör inte så många kunder, de allra flesta kunder beställer en domän och felet är inte enkelt att åtgärda i befintligt system. Vi föredrar att slutföra arbetet på det nya systemet, än att åtgärda det gamla med resultat att det nya systemets lansering blir fördröjt och att vi kastar bort tiden på att ha lagat något vi sedan slänger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
|
||||
|
Black Fridag på EgenSajt! 2kr per .nu-domän inkl. moms för alla på WN fram till nu på måndag den sista november! Priset förutsätter bankgirobetalning som kommer in senast nu på måndag den 30:e. Annars är priset 5.25 inkl moms med annat betalsätt. Max 20 domäner per kund, ange rabattkod: wnnu
Senast redigerad av Danielos den 2015-11-27 klockan 17:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
|
||||
Medlem
|
@Danielos Jag antar att de flesta klarar av denna prishöjningen med över 150% trotts annat betalsätt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|