FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Personligen så kan jag en hel del om att driva företag, men jag kan inte ett smack om appar. Jag har i princip problem med att få igång min iPhone om knapplåset råkar gå på. Men jag har en polare vars bror grundade Truecaller. Så jag vet exakt vem jag skulle koppla in om jag investerade pengar i en app. Men som sagt. Dra iväg ett PM och skicka mig ett NDA att signera. Om jag inte tror på din idé, så behöver vi inte stjäla mer än några minuter av varandras tid. Men skulle du mot förmodan sitta på ett riktigt guldkorn, så har vi en lång resa framför oss och då får vi ta det via andra vägar än PM på WN. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har du hittat någon utvecklare för ditt projekt? Funderar själv på att göra en app men det är svårare än man tror. Du kan göra den gratis om du lär dig java och gör den för Android. Har ett indiskt företag som jag tänkte testa men om det blir bra har jag ingen aning om, men jag tror man ska testa med något litet sedan kommer nästa problem att hur ska man avgöra om koden är bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
fan vad det går upp och ner det här med hur mycket man tror på sin ide eller inte....
ena stunden tycker man "shit de här e ju ascoolt..."..och andra stunden tvärtom nån som vet var man kan läsa om hur mycket reklamen i apparna genererar? Låt säga att man lyckas få 10 miljoner nedladdningar...hur många av dessa kommer gå över till "PRO" och betala låt säga $2, dvs ca 10:- per app efter att Apple tagit sitt kan man hoppas på 10%?....ja det skulle ju isf blir lite pengar! jag har presonligen ALDRIG klickat på en annonsi Wordfeud...som jag spelar 2 timmar dagligen |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|