FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns väl ingen människa som kan var aså naiv att man tror att företag erbjuder såna här tjänster helt gratis? Har ett företag en kampanj så är ju syftet att locka in nya "betalande" kunder men kunderna kan få en prövoperiod som är "gratis" eller kraftigt rabatterad.
Binero är väl ett av de enda företagen som bara stänger av kontot om man inte betalar förnyelsen, utan att skicka det till kronkalle. Men det hör till ovanligheterna, hoppas dock det blir vanligare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Negativ avtalsbildning är vanligt förekommande, kan kännas lite fult men man bör ju läsa innan man signar upp sig för något kan man ju tycka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Jag har läst och godkänner..." brukar det finnas, Men det är väldigt få som genomför biten LÄSER
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
När man måste godkänna så pass många avtal som många behöver idag så kan man knappast räkna med att särskilt många ens har möjlighet att läsa igenom allt. Företag måste därför bli mycket bättre på att upplysa om de viktigare delarna i avtalen, något många tyvärr är urusla på med flit, däribland de flesta av budgetwebbhotellen.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|