FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle bli riktigt förvånad om det verkligen är One.com spammet går via. Någon som har fått spammet och kan bekräfta eller dementera?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även om man nu har spam filter eller köper det som tjänst blir det administrativ kostnad för alltid mail som går igenom eller man måste kolla så inga övriga mail som ska komma fram är spam klassade. Det är väldigt ovanligt med ADR när det gäller spam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det man kanske får ta med i beräkningarna är att mängden spam varierar kraftigt. Publika adresser och adresser såsom info generar mycket mer spam än fö[email protected].
En genomsnittlig anställd på ett bolag med minst 100 anställda får troligen inte särskilt mycket spam till sin jobbmail; medan vi som driver ett antal webbplatser får mycket mer.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man försöker i alla fall vara seriösa på sin hemsida och bemöta artikeln:
http://mailadresser.nu/vi-bemoeter-h...gelids-artikel
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Oavsett vad man tycker om deras verksamhet tycker jag de har en rad poänger angående IDG:s sätt att bedriva undersökande journalistik...
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Rätt bra tycker jag. De är inte mindre partiska än Stefan Thelberg som säljer tjänster genom reklamartiklar i IDG. Och att IDGs journalister skulle vara opartiska och kontrollera fakta innan de publicerar kan man ju fetglömma.
Men det här betyder förstås inte att man ska utgå från att mailadresser.nus version är den korrekta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är bemötandet borta, det kanske gjorde mer skada än nytta..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
http://www.mynewsdesk.com/ee/view/pr...-ogelid-897399 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Själv tycker jag att det verkar vara en rätt vettig kontroll att låtsas vara kund för att få veta vad de säger till kunder.
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|