FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Privat kan du göra dig av med TV, bland annat detta har jag gjort. Dessutom så kan du göra dig av med privata datorer och mobiler, och placera dessa på ditt kontor i stället. Eftersom du antagligen vill ha en mobil så köper du en antik modell utan stöd för att ta emot TV. Fast Radiostöld i Kiruna AB kanske anser att du ändå ska betala. Lättast är att inte betala avgiften och inte svara på deras eventuella samtal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jag har tryckt gilla på facebooksidan....
Jag stöder den civila olydnaden mot radiotjänst i Kiruna AB. En rent maffiaföretag enligt min åsikt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Skjuter du brevbäraren med för att denne lämnar kravbrev i brevlådan? Du är i ena stunden fullt på det klara med att det är politikerna som bestämmer hur Radiotjänst ska verka men sen är det Radiotjänst som är ett maffiaföretag? De gör bara som de blir tillsagda, precis som så många andra. Sparka på den som utfärdat budskapet, inte budbäraren.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Jobbar man åt ett maffian även om det är den privata eller statliga så får dom räkna med ta konsekvenserna. Orsaken varför dom ligger i Kiruna måste vara för folk inte orkar åka så lång för slå ihjäl fanskapen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
Apropå Hitler ja.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Från TV-licens till Hitler... Snacka om urspårning!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
För mig är detta något så tråkigt (men desto viktigare!) som en demokratifråga.
Den kommersiella pressen är oförmögen att granska både näringsliv och politik. Det är ju supertydligt i USA. Nu kanske Public Service inte själv löser alla problem och har sina egna att brottas med, men det är ändå något som den kommersiella pressen måste förhålla sig till vilket gör läget lite bättre. Det är värt några tusingar per år. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|