Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Nu ger jag upp Crystone! Vilka andra alternativ finns det?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-06-20, 19:14 #1
gh0st gh0st är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2012
gh0st gh0st är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2012
Exclamation Nu ger jag upp Crystone! Vilka andra alternativ finns det?

Allt började med att jag hade alla siter hos Binero, men då deras nätverk gav upp helt under 2 veckors tid och jag inte kunde nå mina företagsmail eller sidor så valde jag att flytta över allt till Crystone. Vilket jag idag djupt ångrar att jag gjorde... Redan från dag ett så har det klatrat hos Crystone, och de problem som man har haft har genast följts med nya utan att man får någon som helst återkoppling från dem!

Har flertalet supportärenden igång, varav ena startades i början av maj och där får man hela tiden ligga på för att man ska få något som helst svar... :/ Det är fortfarande öppet och berör laddtider och mailen ens, men någon hjälp får man då inte!

Igår var det olidligt, och flertalet gånger så gick det inte ens att nå sidorna, och då man testade med pingdom så gav deras mätverktyg upp efter 60 sekunders test. Idag var det exakt samma visa med laddtiderna, och vi avslutar kvällen med att inte alls komma åt mailen sin!

Så, vad finns det för alternativ till Crystone och Binero? Finns ju en uppsjö, men referenser och tips mottages tack då jag måste akut flytta från Crystone då detta är ohållbart!
gh0st är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017