FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Då är det inte intressant. Tack ändå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Intäkter senaste 6 månaderna:
-Tradedoubler 1350:- -Adsense 1019:- Ligger på Missdomain för 500€ inklusive moms. LÄNK Observera att överlåtelseavgiften är borttagen! Köpnupriset på 5000 SEK inkl. moms finns kvar så länge auktionen på Missdomain ej är startad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då jag inte har tid att ta sidan till nästa nivå sänker jag nu priset rejält.
Sidan raderas från Missdomain och budgivning sker här. Vi börjar på 2200:- exkl. moms. Minsta höjning 200:-. Sluttid bestäms när första budet kommit in. Bud via PM eller i tråden, frågor via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bud på 1800:- ex. moms har inkommit. Överväger att sälja till detta pris om inga andra bud inkommer. Hör av er snarast om ni vill buda.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bud om 2000:- har inkommit, kommer avsluta budgivningen i morgon.
Sluttid meddelas i morgon förmiddag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Avslutar budgivningen idag 15.00 (Forumklockan).
Bud med mindre än 5 minuter kvar av auktionstiden förlänger auktionen med 15 min. Försöker hålla tråden uppdaterad med vad som händer. Nuvarande bud 2000:- exklusive moms. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kikade över statistiken och ser att trafiken dippat en hel del sen i början av Oktober.
Stryker därmed försäljningen, alla budgivare är informerade och de har blivit erbjudna att köpa sidan trots tappet, alternativt stryka sina bud. Moderator får gärna radera tråden helt senare under dagen idag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|