FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag förundras varje gång jag ser en hemsida trilla ut på feedback som knappt är klar till 80%.. Det känns på något sätt oseriöst, som om att man inte orkar mer, och därför ber om andras synpunkter på vad mer man kan göra.. Vi kan dra slutsatsen att, driver man en webbyrå måste man ha koll på både kodning och kommunikativ-design (om det är det man erbjuder). Man ska inte behöva be om synpunkter på sin egna sida, det är något man skall behärska själv. Däremot, vill man ha synpunkter på andra sidor man skapar, speciellt när det kommer till utseende, och interaktionen mellan olika funktioner mm, så är det en helt annan femma. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En hel del marginalfel på ipad,
Sen ser jag att du kör position:fixed, det buggar på IOS. Olika fonttyper och ingen struktur i storlekar. Är detta en moddad wp-mall? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Nej det är inte en moddad wp-mall.. Gjord från scratch såklart. Jag tar ju självklart betalt för kunskaperna jag besitter, och hittills har jag gjort alla jobb gratis. Jag tar ju inte lika mycket betalt som konkurrenterna som har bättre kunskaper och erfarenhet än jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Några små buggar:
1. På sidan "Referenser" funkar din scroll inte riktigt, din header blir överkörd av content - dessutom funkar inte menyn när man har scrollat ned, man måste scrolla upp igen för att kunna klicka på länkarna. http://puu.sh/3bDgn.png 2. På "Kontakt"-sidan: om man skall skicka ett meddelande men glömmer att fylla i något fält, så rensas övriga fält. Det är alltid schyst om man får en möjlighet att komplettera med det man glömt, utan att behöva skriva om de fält man redan fyllt i tidigare. Testat i Safari och Chrome på en Mac. Felet med menyn i punkt ett uppstår ej i Chrome, dock blir headern överkörd även där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() 2. Jo jag vet, jag måste fixa validationen som frontend istället. Det blir nästa grej att göra ![]() Edit: Glömde säga att jag nu har fixat footern också, och lite andra smågrejer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Sen offtopic som, de andra. Mycket enklare att göra en hemsida till en kund då man har en kravspec. Till sig själv har man ju inte det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Precis. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Nu har jag inte hunnit titta mycket på hemsidan, jag tyckte iaf om din meny, hover effekten ger en väldigt modern och enkel känsla. Men som jag såg har du fått en hel del feedback och du kommer säkert lära dig en massa nytt på vägen. Så jag får önska dig lycka till. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|