FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har haft flera intressenter men bara ett bud ännu. Ser gärna att försäljningen genomförs redan nästa vecka, så buda på!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tror att de flesta som kan tänkas vara intresserad av denna sida, haft tid och möjlighet att kolla in den snart (om inte skicka pm för info). Väljer därför att sätta en deadline på budgivningen till den 2013-06-11 kl 23:59.
Jag säljer till högstbjudande. Endast ett bud på samma budnivå. Just nu är vinnande budet 65 000. Höjning sker med minst 1000 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser intressant ut helt klart.
Jag tror att många här funderar varför ni säljer hemsidan, iom att ni redan gjort allt grovjobbet med content, och har fått bra med besökare. Sidan drar in mer eller mindre 100% passiv inkomst i detta läge.. över 80000kr på 6 månader. Varför är ni då intresserade att sälja hemsidan för 65000 - 100 000 kr? Varför inte bara luta sig bak och se pengarna rulla in? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Många fina och bra argument till varför sidan precis som du säger borde vara intressant för många. Jag hade inte tackat nej till att behålla sajten, men just nu behöver jag pengar till andra ändamål.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sidan har fått ett nytt högsta bud på 75 000 kr
Budgivningen slutar imorgon 2013-06-11 kl 23.59 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill påminna alla intressenter att budgivningen slutar idag kl 23.59. Högsta bud är 75 000 kr och höjning sker med minst 1000 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Med mindre än en timme kvar har jag fått in ett nytt högsta bud på 80 000 kr. Budgivningen slutar idag 23.59.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dagens intäkter från sidan: 1293 kr
|