FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Schibsted Tillväxtmedier köper in sig i tjänsten Bokavård.se.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Intressant uppköp på en tjänst som knappt verkar fungera.
Jag lyckades inte hitta något under massage, kiropraktor. naprapat, ögonlaserkonsultation i Göteborg. Tandvård dock. Kanske bättre att först filtrera på tjänster under den ort man valt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hade jag vart dom hade jag nog investerat i en bättre domän
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag undrar vad det är Schibstedt ser som inte jag ser. Det verkar ju, som Allstars skriver, vara en ofullständig tjänst. Var ligger värdet?
När man efter mycket sökande hittar en kiropraktor att boka tid hos, då ska man mejla denna och sedan bli kontaktad. Detta är så jag gjorde sist jag var hos en, utan denna tjänst. Men man får hoppas de lyckas styra upp det! Tanken verkar ju vara god. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Schibstedt kan så klart plocka in folk som utvecklare ett likadant system från grunden, och de har säkert räknat på det alterantivet. Jag antar att grundarna "ingår i köpet", det är säkert värt en del också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kommer att bli stort.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej allihop,
Kul att vår tjänst fångat ert intresse. Vi tar till oss av både ris & ros och jobbar för fullt med att ansluta fler kliniker och vårdtyper så att ni får bra träffas på det ni söker. Om ni vill vara med och förbättra tjänsten antingen som en del av vår team eller som potentiell kund är ni välkomna att kontakta mig direkt. Med vänliga hälsningar, Amir Mofidi VD & Grundare E-post: [email protected] Mobil: 0737-48 32 00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tyckte bara det var förvånande att man går in i ett så, vad det ser ut som, tidigt skede. Men det ska bli väldigt intressant att följa och jag hoppas såklart att det går väldigt bra med tjänsten! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|