| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Fast det fungerar ju olika med olika bolag. Man ska ju inte behöva Googla varje gång man vill kunna åka buss i en ny stad. De flesta bolag tillåter ju inte kontant betalning på bussen längre så man måste ju förköpa sin biljett och det kan man ju oftast bara göra på internet eller i automat på kuntpunktshållplatser.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Tog 1 min att registerera sig och betala. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Köpte titt som tätt förut i Selecta automater och SL biljetter mf, men efter införandet har jag inte använt ett enda SMS köp.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
|
I Uppsala betalar man med kontokort på bussen eller i automat, fungerar väldigt bra. Tyvärr så stödjer inte SL-bussarna som går från Uppsala det, de använder något slags gammaldags klippkort..
Men annars så brukar jag gå till resecentrum i respektive stad och fråga alternativt köpa biljetter där. Vad är det som är så dåligt med WyWallet, jag själv har inte försökt betala något med SMS sedan ändringarna men går det inte att betala med SMS eller vad är det som har hänt? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Riktigt förbannad på WyWallet. Innan införandet var jag betalsms-torsk. Nu blir det nada och ingenting, men bedragare gynnar det iaf.
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|