FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Startade för ett litet tag sen upp www.trendstore.se
Tycker att jag fått kläm på det mesta där inne men tycker självklar att kunderna ska få säga sitt, då det är de som får företaget att gå runt. Så kläm på med kommentarer om design m.m Positiva som negativa, all kritik är bra! OBS! Att sortimentet inte är gigantiskt är något jag vet om, så det är inget som behövs nämnas. Som sagt så är shoppen nystartat. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Schyst butik.
Vad är det för målgrupp? Jag blir själv lite skrämd av modellen här: http://trendstore.se/sv/för-henne/14...-klänning.html (dock ska väl påpekas att jag troligen inte är i målgruppen) I kassan under 1 Konto ser jag http://trendstore.se/themes/theme537/img/bg_form_h3.png som bakgrund till "NY KUND"-titeln (texten är vit, så den syns inte alls). Samma sak för LEVERANSADRESS Otroligt lång kassa också och "Vänligen logga in för att se betalningssätt" känns lite 2008. "Gratis frakt" -> det heter "Fri frakt" (finns otal tråda om detta här på forumet) Borde inte landsnamnen vara på svenska (eller valt språk), då resten av kassan är det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Tusen tack för du uppmärksammade dessa punkter! Lite respons: Nr 1 med modellen: Håller fullständigt med dig att modellen kanske är lite väl "för mycket" Detta var bland dess första plagg som lades ut i shoppen, så nån egen modell hann vi tyvärr inte införskaffa och morsan var tyvärr inte sugen på att ställa upp som modell. Modellen är då alltså en från vår leverantör. Nr 2 under konto: Tack! Buggen är nu bortagen. Nr 3 ang lång kassa Kollade på detta och håller med dig igen. Detta är något vi just nu ordnar. Nr 3 med "gratis" frakt Helt rätt! Vi strävade efter att just inte använda oss av ordet "gratis" utan fri. (Se startsida) Under behandling i systemet. Nr 4 med landsnamnen Vi som missat en översättning. Än en gång tusen tack för dina falkögon! Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lugnt. Antog att det var bilder från lev, men man vet aldrig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ring till oss eller skicka iväg ett mail ([email protected]) eller med namn, order-nummer så får du frakthandlingar som du skriver ut.
Ska det stå eller med namn? Just asking ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Ännu en sak vi missat när vi slipat på texterna. Tack så mycket både för komplimangen och för svenska-lektionen! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fin butik!
Jag är lite fundersam över en formulering, men jag kan också ha fel. "Vid leverans använder vi oss av Posten. Alla kunder får ett spårningsnummer så fort vi har ett tillhanda. Du kan följa ditt paket på följande länk:" Jag tycker det låter lite läskigt med "så fort vi har ett tillhanda" Kanske bättre att skriva när man får det: "Vid leverans använder vi oss av Posten. Alla kunder får ett spårningsnummer kort efter beställning. Du kan följa ditt paket på följande länk:" Det är ingen stor grej. Men många kanske inte vet hur lång tid det tar att få sitt spårningsnummer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Tack! Ja, lite konstigt lät det allt. Det ända problemet är att vi heller inte får spårningsnumret förrän vi skickar paketet. Och det kan ju ibland dröja till dagen efter beroende på när man beställer. Vill heller inte att kunden ska tro att spårningsnumret inte kommer alls. Men vi får slipa på den texten lite för helt ute och reste var du inte. Tack för uppmärksammandet iaf! Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vid leverans använder vi oss av Posten. Alla kunder får ett spårningsnummer inom 24 timmar efter beställning.
Du kan följa ditt paket på följande länk: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|