FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Reklam --->> https://www.spela.nu/trav << ---- Reklam
Säljer en välbesökt travsajt som tidigare bedrivit en spelartjänst med tips och analyser för alla de stora spelformerna inom trav. Sajten är auktoritär och har massor med söktrafik från google i första hand. Senaste månaden hade sajten ca 80 000 besök med över 40 000 unika där de flesta kommer från sökningar av spel/travrelaterade ord. När speltjänsten var igång drog sajten in mellan 10-30 000 kr/mån. Just nu ligger tjänsten pausad och för rätt person med intresse kan det vara en bra inkomstmöjlighet att driva sajten vidare i ny regi eller använda den stora trafiken på annat sätt. Nu ligger bara affiliate banners som drar in runt 2-3 k i månaden med Svenska spel. Över 3000 unika klick på dessa annonser senaste månaden... Dessutom ingår en e-post databas med 1776 extremt travintresserade prenumeranter med hög köpratio. Har inte satt ett köp nu pris men allt under 100 K beaktas ej. PM,a mig för statstik och övriga frågor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Denna sida såldes ju precis, dvs för 2 månader sen?? Är det den ny ägaren som säljer efter så är kort tid?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
För att undvika missförstånd. Denna sida såldes inte alls. Den har aldrig varit till salu förrän nu. Det är en annan travsajt som såldes som jag inte är inblandad i.
Eventuella frågor sköts via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
ok, då ber jag om ursäkt.
|