FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Att tro att de skulle stänga ner kontot för att tjäna pengar tycker jag är väl konspiratoriskt. De skulle ju tjäna mer pengar på att låta dina sidor visa deras annonser en tid.
Däremot är det verkligen en otroligt stor risk man tar att ha Adsense som en stor intäktskälla om man nu inte blir så stor så att man får en egen personlig kontakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
...och med tanke på att de innestående pengarna dessutom förs tillbaka till annonsörerna så...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
med andra ord hade vi en jäkla röta då....fick stadigt 40 000/mån i 1 år med deras annonser....och vår sida bryter väl minst sagt mot deras policy (nude content)
-även fast det inte är vi som publicerar naket...det är användarna dom själva skyller ju på användarna när det hamnar otillåtet material på Youtube... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det som kan ha hänt är dock att antingen besökare eller annonsörer klagat och de då granskat er sida. Och eftersom du minst sagt bröt mot deras policy, som du själv säger, vore det väl konstigt om du inte stängs av efter att ha kört olagligt 1 år. Även om det är goa pengar in för dig får du tänka på att annonsörerna betalar och det finns gott om företag som inte vill ha sitt varumärke ihop med fel material. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag fick veta idag att en av mina kollegor som stängdes av i slutet av mars fick ett svar från google men inte svar på sina frågor. Jag själv tänker inte ödsla tid på google mer, jag behöver inte dom på något sätt mer. Idag plockar jag bort analytics koderna eftersom dom har ändrat på statsen så att den jobbar med adwords och adsense som vi nu har övergett. Då är analytics inget värt.
Förvånad att det finns så många andra statistik tjänster att använda, skall nu se hur det funkar :-D |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vidir, det vore intressant att veta vilken sida det rör sig om.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan ju alltid köpa dig ett nytt adsensekonto och köra på nya sajter. Vet att en polare köpte från http://adsenseg.com/.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|