FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Rekommenderar att du delar på mail & webbhosting.
Oderland Webbhotell är nog i särklass bäst, sedan kör du din e-mail Hosted Exchange via apps4rent (http://www.apps4rent.com/hosted-exchange-hosting.html) Mycker prisvärd Exchange med - näst intill - 100% uptime. Ingår separat skäppostskydd Lycka till ! / Gunnar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag gillar verkligen Binero just för att deras controlpanel är så himla användarvänlig och bra. Samtidigt så är det ju väldigt olyckligt med all nertid på sistone och givetvis inte acceptabelt.
Måste också vara frustrerande för dem att hårdvaran strular hela tiden. Hur som helst, andra alternativ så är ju citynetwork i princip likvärdigt Binero. Samma panel osv. Jag har däremot dålig erfarenhet av Surftown vars panel jag tycker är riktigt kass. För mail säger även jag Gmail. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
City Network har ju samma kontrollpanel. Atomia har ett bra upplägg rent utseendemässigt och med en rad trevliga funktioner men däremot så är kontrollpanelen långsam och full av en massa irriterande Ajax-funktioner.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag rekommenderar Oderland för seriös hosting, provat det mesta på svenska marknaden och tycker det oftast varierar från dåligt till så-så.
Senast redigerad av jayzee den 2013-04-05 klockan 12:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har haft ett par olika webhotellskonton hos de flesta större svenska leverantörerna. Måste säga att One är det bästa alternativet. Enda nackdelen är att du inte kan hosta flera sajter på samma konto. Annars fungerar det bra, supporten är bra och det mesta flyter på felfritt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De har blivit bättre sedan dess men visst är det fortfarande ett webbhotell främst lämpat för hobbyprojekt.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vilka villkor är sämst? Varför kunde inte supporten lösa ditt problem och kan du specificera dig lite mer på dålig funktionalitet? Alla tycker ju olika och såklart upplever alltid någon något dåligt med det ena eller det andra så alla som läser detta borde själva bedöma lite. Även om man köper den bästa hostningen, vilket nu inte finns, så kommer den vara nere någon gång eller strula lite. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|