FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Samma här. Dum som jag är så har jag haft några hemsidor kvar hos dom som drar in en del pengar så det blir nog några tusenlappar som försvinner pga detta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men man lär sig av mina misstag, nu har jag inga viktiga sajter på webbhotell längre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Crystone är Sveriges största skämt och det pinsamma var att jag rekommenderade dom tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag kan villigt erkänna att jag valde Crystone pga priserna. Jag har strålande erfarenhet av flera billiga amerikanska registrar och hostingfirmor. Nu har jag förhoppningsvis lärt mig ett och annat. Trist att många svenska aktörer blir SÄMRE med åren. Nästan lite skrämmande.
__________________
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Nertiden detta dygn lite drygt 10 h nu...kan inte minnas något så långt driftstopp, och då har jag varit kund hos samtliga större svenska webbhotell i 5-6 år...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Läste lite i deras villkor: 12.1 Vid omfattande driftstörningar kan Kund rätt att begära kompensation inom ramen för vad Kund betalar. Kompensation utgår i första hand genom gratis förlängning av Tjänsten. Som omfattande driftstörningar räknas ihållande eller omfattande avbrott under tolv (12) timmar kontorstid (helgfri måndag – fredag, kl 08.00 – 17.00) under en period om trettio (30 dagar). Begäran om kompensation skall inkomma högst sju (7) dagar efter perioden om trettio (30 dagar). Planerade avbrott räknas inte som driftstörning. Alla bör ju säga upp sig hos dom och även kräva kompensation för det hela. Sen om vi får 500 spänn skiter jag i. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Måste vara något väldigt allvarligt, och fortfarande inga uppdateringar alls om läget...vill de inte behålla en enda kund? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Bedrövligt, ingen kommunikation vad som pågår heller. Skulle ha flyttat därifrån för länge sedan med alla mindre viktiga sidor som ligger där idag men efter detta blir det fart med flytt kan jag lova. Som tur är ligger allt affärskritiskt på servrar som proffs hanterar och sköter... Det kan man inte säga om chrystone. Maken till problem host numera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hela arbetsdagen har gått och man har inte kunnat "jobba".. Trevligt, får kanske svänga förbi deras kontor och se vad fan de håller på med. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|