FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Stabilt bra webbhotell sökes (ej Binero) >
Binero har haft alldeles för mycket strul under en lång period nu och detta kostar mig pengar. Behöver ett bra webbhotell som är stabilt. Behöver inte ha massor av serverplats eller vara billigast. Det måste bara fungera samt ha ett mailsystem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför inte Space2U eller Oderland?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
finns ju massor
Oderland.se sajthotellet.com one.com manufrog.se loopia.se citynetwork.se crystone.se egensajt.se listan kan göras lång. Men som sagt alla webbhotell idag är för billiga för att kunna leverera idag. Egentligen borde ett vettigt webbhotell kosta minst 500 pix i månaden för att kunna leverera något. Men något sådant finns tyvärr inte idag eftersom one pressar priserna. Och då skulle samtidig konsumenten kunna ställa krav på sin operatör vilket dom inte kan idag då man betalar en pizza i månaden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag kör själv en vps idag och betalar 7-800 kr/månad. Värt varenda krona, men tröskeln att kunna driva en server själv är jämförelsevis rätt hög. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag själv använder Crystone och rekommenderar dom. Upptäckte att mina sidor laddade lite segt så slog dom en signal och 2 minuter senare så laddade dom superfort. Använder deras vanliga webbhotellpaket.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|