FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick precis ett mail angående ett seminarium.
Mailet lyder så här: "Hej! Under hösten anordnade vi fyra fullbokade seminarium i Stockholm, Göteborg och Malmö med över 600 besökare. Om du missade Jetshop On Tour förra gången har du nu en ny chans att lära dig mer om e-handel. Fokus ligger på morgondagens detaljhandel och hur du enkelt kan komma igång med din försäljning. Det är Malmö, Stockholm och Göteborg som vi besöker denna gång. Seminariet är kostnadsfritt. Passa på att anmäla dig redan nu då antalet platser är begränsat." http://www.jetshop.se/ontour/ Nyfiken på om någon gick på det i höstas och om det var givande/intressant? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag var med i Malmö förra året. Väldigt intressant. Blir nog en tur dit detta året oxå.
Tyckte talarna var riktigt proffsiga och intressanta att lyssna på. Jag fick även snackat mycket med Payson vilket var uppskattat från min sida. För den som har tid så kan jag verkligen rekommendera det. Det är dessutom gratis att besöka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hur kunde detta hamna under nyheter?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kul! Jag tror jag ska gå på det i stockholm. Lite gratis tips skadar ju aldrig.
Sorry om den har hamnat i fel tråd! Visste inte vilken den skulle ligga i. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gillar inte att Jetshop inte är oberoende som är moderator för ett sådant här "event". känns mer som ett säljevent.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|