FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer denna sida billigt!
På Skratt24.se kan du kolla på filmer med swesub utan nedladdning direkt via din webbläsare. Det krävs absolut ingenting för att kolla på filmer. Vi har pratat med polisen och det vi gör är inte olagligt då vi endast bäddar in filmer från andra sidor så länge vi inte har några film filer i vår server så är det lagligt. domänen ingår med sidan.. Bud startar på: 500 kr! Snabb affär = billigt pris! Vi tjänar pengar genom VIP användare, men vi tjänar inte så mycket just nu då sidan är ganska ny ungfär 2 månader gammal! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Måste varit en okunnig polis. Spelar ingen roll om du bara bäddar in klippet, du bidrar till att folk ser på olagligt material. Det är så det kommer tolkas.
För övrigt, lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Killarna bakom The Pirate Bay hade heller inte en enda piratkopierad fil på sina servrar och ändå fick de 4 månaders fängelse och 45 miljoner i skadestånd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
"Medhjälp till upphovsrättsbrott" eller liknande åkte Gotfrid och co bakom piratebay på. Kan inte annat än tänka mig att det skulle bli det här med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett tips är att ni stänger ner sidan bums, innan det får rättsliga påföljder. Kanske redan är för sent.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj fan då tar jag ner den nu direkt för polisen måste vara okunnig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
"Polisen sa" håller nog lika bra i rätten som din filmsida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Har tidigare varit i kontakt både med advokater och polis gällande olika frågor som rör nätet.
Dock inte upphovsrättsliga frågor. Men mitt intryck är att samtliga har väldigt dålig koll på dessa frågor. Många förstår inte änns frågan då de har mycket begränsad kunskap om vad som försegår på nätet. Så min rekomedation är att du inte ska känna dig säker bara för att en polis tror att det är lugnt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sidan är definitivt inte okej.
Rekommenderar att man tar bort detta från köp/sälj eftersom rättsläget är solklart - ej legalt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag antar att det handlar om dreamfil.se? hur är det med just den sidan om inte det TS skriver om här?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|