FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag säljer nu ett antal .SE domäner för 200 kr st exkl moms (250 kr st inkl moms) eller till högstbjudande. De har nyligen förlängts vilket är anledningen att jag tar 200 kr st. Skulle det vara någon överföringsavgift så får du stå för det också, men har för mig att det inte är det är det på .SE. Maila till peli.mis snabel-a gmail.com episerverutvecklare.se flash-utvecklare.se javascriptutvecklare.se kravhanterare.se programmerarephp.se projektledareit.se pythonutvecklare.se sharepointutvecklare.se utvecklaredrupal.se utvecklarenet.se utvecklarewordpress.se gränssnittsutvecklare.se mediebyråstockholm.se pr-byråstockholm.se reklambyrå-stockholm.se bemanningsföretaggöteborg.se qlikviewkonsult.se shabby-chic-inredning.se elpriserjämför.se hushållsnära-tjänster-stockholm.se hotel-göteborg.se hyrafestlokalstockholm.se kick-off-göteborg.se lediga-lokaler-göteborg.se trafikskolagöteborg.se vandrarhem-göteborg.se jämför-priser.se lia-praktik.se Jag kompletterar nu även med några .COM/:NET/.BIZ som jag också tänkt sälja för 200 kr exkl moms styck (250 kr st inkl moms), men här tillkommer en extra kostnad för överföring (som tas ut av registraren). apputvecklare.eu bröllopstockholm.com app-utvecklare.net webbyråstockholm.biz |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Sänker priset per domän om du köper fler samtidigt. Du får 2 st för 300 kr exkl moms (375 inkl moms) eller 5 st för 500 kr exkl moms (625 inkl moms) trafikskolagöteborg.se gränssnittsutvecklare.se mediebyråstockholm.se har blivit sålda. Peter Senast redigerad av peli den 2013-03-07 klockan 08:12 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|