FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har väntat på återkoppling på ett supportärende i mer än en vecka nu trots påminnelse. Fler som märker av relativt extrema svarstider?
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Säker på dom fått ärendet riktigt? Av egen erfarenhet så vet jag att ärenden kan lyckas komma långt bak och av misstag försvinna utan någon ser det.
Och ibland kan man råka ut av längre svarstider, kanske av sjukdom där flera av dom anställda blivit smittade av varandra så dom kommer lite efter. Då väljer man ofta prioritera dom viktigaste och akutaste ärende före. Är det akut är det alltid bättre att ringa, även om jag själv är väldigt dåligt på ring utan brukar ofta deligera ner det till annan person som får ringa istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
de brukar vara duktiga på support, däremot har det strulat rätt ordentligt med deras teknik på sistone...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tartareandesire - kollade mailkön och där några ärenden som är över ett dygn gamla men för att det sker en dialog. Kan du skicka mig ditt ärendenummer så skall jag se vad som har hänt med det.
Ledsen för väntetiden oavsett. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]() Svara hellre på den här tråden som är mer allmänt gällande: http://www.wn.se/t1056863.html ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-23 klockan 12:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nja
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nja - inget är mer än 3 dagar i dessa diskussioner och du nämner en vecka så jag skulle gärna vilja få ta en titt på ärendet då det låter som något möjligen är fel. Kan du PMa mig det?
Vi har telefonen öppen till 15:00 nu på helgerna också. Som vanligt till 22:00 om det skulle vara något som är mer brådskande. Där är nog den största gräddfilen då vi måste svara i telefonerna. ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag får nog ta och krypa till korset och be om ursäkt här. Era sista två meddelanden hade drunknat i spam-boxen av någon anledning. Vet inte om det beror på era utskick eller min mail men det har aldrig tidigare hänt med supportsvar från något webbhotell vad jag kan minnas.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |