FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det du får med vid köp är. x Komplett webshop med design. Logga, x Produktbilder x Domännamn, x Lager med försäljningsvärde på 375 000 x mailadresser till redan nuvarande kunder. x Facebook Fanpage x Kontakt med leverantörer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Och så då kostnader för betalning. Det finns avtal för kort, delbetalning och faktura via svewebpay. Säljer även mot postförskott. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Som jag sagt tidigare har jag knappt lagt ner någon tid alls. Förutom av uppbyggnaden av shoppen. På morgonen går jag igenom om det kommit ordrar. Skriver ut packsedel, packar varan, skriver ut färdiga klisteretiketter ala posten, klibbar på paketet och åker och postar dom. Om det inte är väldigt många och stora paket då kommer dom tilloch med och hämtar dom. Det vill då säga ca 4 min per order. Plus utkörning (om det behövs). Det är märkesvaror. Alltså marknadsförs dom även hos leverantören för fullt. *Därav den omsättning utan marknadsföring. Hamnar högt upp på mina märken om man söker på dom på google. Har inte bokslutet från 2012 ännu men 2011 var en blyg omsättning på 75k. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är många som har hört av sig. Men då inga konkreta bud är lagda så sätter jag nu ett utropspris på 90.000. Har ni frågor tveka inte att skicka ett pm.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|