FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! I och med WyWallet så har intäkterna sjunkit ganska så drastiskt. Jag har funderat på betalsamtal som borde fungera som en bra ersättare när det gäller enkelhet. Jag undrar om ni vet någon kostnadsfri tjänst för betalsamtal likt den mosms.se erbjuder för smsbetalningar?
Det handlar om svenska betalsamtal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu hör ju inte detta till betalsamtal men skulle rekommendera payson till din MC tjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kolla med han som har feedy.se. Dom har en betaltjänst som man ringer till för att få en kod. Han finns här på forumet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! Jag har kollat in wobtel.se och första intrycket var att de verkade vara en bra tjänst. Fick dock nyligen höra av en bekant att han hade dålig erfarenhet av dem och att de ska ha strulat med betalningar och haft allmänt låg standard på sin tjänst överlag.
Jag undrar om ni har några erfarenheter likt hans berättelse eller kanske raka motsatsen av wobtel? Edit: De bytte tydligen ägare i augusti 2012 och sedan dess ska det inte ha varit något problem hävdar de. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Oavsett vad andra skriver/säger så prova själv. Det är gratis och du kan när som helst avsluta det. Skulle man lyssna på vad andra säger så skulle man aldrig våga testa något
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Payer och cellsynt har väl telefonbetalning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |