FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Söker unika texter/artiklar om populära resmål utomlands. Kan vara länder men kanske framförallt städer och då turistinriktade sådana. Alla texter ska vara unika och egenskapade samt gärna då inriktat på turistaktiviteter och smultronställen. Ser hellre något som är skrivet med personlig erfarenhet än någon wiki-artikel som är spunnen. Dock bör artikeln även innehålla fakta samt bakgrund så det inte bara är snabba "blogginlägg".
Även aktiva resesidor är intressant, både med och utan besökare samt intäkter. Skicka PM med vad ni har samt begärt pris. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bumpar denna, jag har fått ett flertal PM från personer/bolag som vill skriva texter för xx/öre per ord och det är alltså inte alls vad jag är ute efter. Producera nya resetexter utan erfarenhet kan jag lika gärna göra själv.
Det jag är ute efter är den där bloggen/sidan du gjorde om fantastiska staden XXXXXX som du besökte för några år sedan och blev förälskad i. Du satte upp en site, skriv en artikel (offline/online spelar ingen roll) som tyvärr inte mynnade ut riktigt i vad du tänkte dig och nu har du chansen att få en mindre slant för jobbet du la ner. Det handlar alltså om någon hundralapp för lite texter, inte att betala stora summor för att någon ska göra skriva en ny artikel om en stad de egentligen aldrig besökt och ska researcha wikipedia om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Bumpar igen, det är främst följande länder jag söker sidor/texter (MOD får gärna korrigera felstavningen i rubriken) för:
bulgarien egypten estland finland grekland indien kanada marocko norges nyazeeland portugal ryssland turkiet tunisien vietnam Budget: 100-1500 kr, finns det inkomster idag så är budgeten högre (6-12 ggr månadsinkomsten beroende på innehåll, inkomstkällor och trafikkällor). |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|