Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

K: textar, artiklar och sidor om resor

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-02-07, 18:21 #1
Loco Loco är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Medlem

Standard K: textar, artiklar och sidor om resor

Söker unika texter/artiklar om populära resmål utomlands. Kan vara länder men kanske framförallt städer och då turistinriktade sådana. Alla texter ska vara unika och egenskapade samt gärna då inriktat på turistaktiviteter och smultronställen. Ser hellre något som är skrivet med personlig erfarenhet än någon wiki-artikel som är spunnen. Dock bör artikeln även innehålla fakta samt bakgrund så det inte bara är snabba "blogginlägg".

Även aktiva resesidor är intressant, både med och utan besökare samt intäkter. Skicka PM med vad ni har samt begärt pris.
Loco är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-02-10, 21:18 #2
Medlem

Medlem

Bumpar denna, jag har fått ett flertal PM från personer/bolag som vill skriva texter för xx/öre per ord och det är alltså inte alls vad jag är ute efter. Producera nya resetexter utan erfarenhet kan jag lika gärna göra själv.

Det jag är ute efter är den där bloggen/sidan du gjorde om fantastiska staden XXXXXX som du besökte för några år sedan och blev förälskad i. Du satte upp en site, skriv en artikel (offline/online spelar ingen roll) som tyvärr inte mynnade ut riktigt i vad du tänkte dig och nu har du chansen att få en mindre slant för jobbet du la ner.

Det handlar alltså om någon hundralapp för lite texter, inte att betala stora summor för att någon ska göra skriva en ny artikel om en stad de egentligen aldrig besökt och ska researcha wikipedia om.
Oläst 2013-03-02, 10:45 #3
Medlem

Medlem

Bumpar igen, det är främst följande länder jag söker sidor/texter (MOD får gärna korrigera felstavningen i rubriken) för:

bulgarien
egypten
estland
finland
grekland
indien
kanada
marocko
norges
nyazeeland
portugal
ryssland
turkiet
tunisien
vietnam

Budget: 100-1500 kr, finns det inkomster idag så är budgeten högre (6-12 ggr månadsinkomsten beroende på innehåll, inkomstkällor och trafikkällor).
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017