FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min sida hos inleed.se är nere, inleed.se är nere, inleeddrift.se är nere, ingen uppdatering på twitter för @inleed.
Hur länge har det varit så? Någon som vet mer? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag sitter och lägger upp en site på Inleed nu. Det fungerar fast jag har haft lite problem med att installera plugins osv för WP. Samt lite allmänt segt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Banned
|
IP Only har driftavbrott...
idg är nere svd är nere mfl. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
IP-Only har stora problem vilket gör att väldigt många stora siter är nere, bland annat idg.se och google.se
Kan vara relaterat till det. Mer info: http://www.ip-only.se/page?10366 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Tack till de som svarat i vårt namn. Som nämnt så är det ett avbrott i Stockholm som drabbar del av våra kunder. Jag kan dock nu äntligen komma med nyheten om att vår nya ISP är på plats och vi jobbar för fullt med att applicera även denna på våra webbhotellsservrar. Mvh Jens |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Idag handlade det bara om misslyckad större nätändring hos IPO. Men handlar i grunden om företag som inte betalar för någon redundans. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Glädjer mig dock något oerhört över att inte ha tv - får mer gjort hemma när sambon inte kan se på sina dramor och tv-serier. Nätet som huset använder som backup gör att webbtv segar och hon ger upp när det hackar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|