FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Lägg int eut bokföringen av annat skäl än att det blir för mycket jobb så du helt enkelt inte hinner med. Men det dröjer nog ett tag till. Mitt råd är även att ha flera helt oberoende rådgivare som du anlitar lite grann för deras know-how inte deras mankraft. de kommer säkert att ha olika åsikter om saker och då är det bra att höra vad de tycker. Du bör även kolla på olika webbsiter och här på WN för jag har skrivit 100-tals inlägg här på WN om bokföring, där det finns massor av matnyttigt. Summering: - Blinfo-böckerna - 2 oberoende rådgivare - gamla inlägg på WN - Andra webbsiter om bokföring - Om inte det hjälper så ställ en ny fråga här på WN Det är minst 6 källor till information som blir otroligt billigt jämfört med att lägga ut hela jobbet. Framförallt så blir du en bättre företagare när du lärt dig hantverket från grunden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag håller med dig där Conny, man ska inte snåla med kunskap. SEn tycker jag också att det kan vara nyttigt att veta hur bokföringen fungerar så att man helt enkelt får bättre koll på vad som händer i företaget rent ekonomiskt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|