FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej.
Någon som vet hur det fungerar med wildcard-subdomäner på citynetwork? Det fungerar inte "out of the box" tyvärr, följande gjorde jag i DNS-inställningarna: * A 3600 188.95.227.20 Borde inte detta fungera? Tyvärr så möts jag bara av en blank sida när jag går in på "valfritt".domän.se (Jag har kontaktat supporten men det tar för lång tid att få svar så jag skriver här istället.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Så jag satte upp sidan hos Binero istället, de har stöd för Wildcards. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jag fick svar för ett tag sedan också. Det stämmer tyvärr, även jag flyttade sidan till binero.
Väldigt synd för jag föredrar City network över Binero. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Kan inte CN lägga in det manuellt annars då? Vi lägger tex. in det manuellt själva till våra kunder.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
I så fall borde de ha sagt det(?), i stället för att säga -Nej, tyvärr.
Men jag har webbhotell hos båda, så jag la bara in den hos Binero i stället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej Erik! Såg ärendete och de hade svarat dig. Kanske var det inte så tydligt. Njo - vi stödjer wildcard för DNS. Så det fungerar som du skriver det ovan. Dock stödjer vi inte det på webbserversidan.
Ska ta upp detta igen och förstå bättre själv våra argument för varför vi inte stödjer det på webbserversidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för feedback. Vi har tagit beslutet att stödja detta i framtiden. Kan inte säga exakt datum ännu men det ligger på listan över saker som skall adderas.
Tack igen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|