FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har bestämt mig för att sälja mitt lilla "nätverk" av webbplatser. Har inte tid och ork att göra något bra av dem.
Ingen av webbplatserna har någon större trafik och inkomsterna hittills är kaffepengar mer eller mindre. Jag säljer som företag. Bud och frågor tas emot ENDAST via e-post [email protected]. Bud och frågor via tråd eller PM kommer att ignoreras. Statistik finns för en del av webbplatserna. Maila för att få tillgång till den. Köparen står för eventuella kostnader som uppstår vid ägarbytet av domän. Auktionen pågår till och med 2012-11-24 klockan 23:59. Högsta bud vid auktionens slut vinner. OBS! Inget lägsta bud! Domäner och webbplatser som ingår i auktionen: billigaresor365.com bradiet.net ganedivikt24.se inredningsbutik.com OBS! Ingår ej längre i auktionen. iphone-skal.net kladeronline365.se kladerpanatet24.se lchfblogg.se ljuslyktor24.se naturlakemedel24.se slips24.se sokoptimering24.se streetklader24.se Happy bidding! ![]() /Stefan Senast redigerad av tartareandesire den 2012-11-14 klockan 14:02 Anledning: uppdaterad på begäran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud 600 kr läggs på inredningsbutik
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Bud som läggs i tråd eller PM kommer att ignoreras som jag skrev tidigare.
Endast bud till e-post [email protected] deltar i auktionen. Detta bud är dock lämnat via e-post också så det deltar i auktionen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Här nedanför ser ser ni de bud som är högst just nu.
billigaresor365.com bradiet.net ganedivikt24.se inredningsbutik.com OBS! Ingår ej längre i auktionen. iphone-skal.net kladeronline365.se kladerpanatet24.se lchfblogg.se 100 kr ljuslyktor24.se naturlakemedel24.se slips24.se sokoptimering24.se 300 kr streetklader24.se Auktionen pågår till och med 2012-11-24 klockan 23:59. Högsta bud vid auktionens slut vinner. OBS! Inget lägsta bud! Senast redigerad av tartareandesire den 2012-11-14 klockan 14:03 Anledning: uppdaterad på begäran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
slips24.se, 100kr bjudet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Inredningsbutik.com ingår INTE längre i auktionen.
HP1 är den ende som lagt bud på denna domän och detta är clearat med honom. Här nedanför ser ser ni de bud som är högst just nu. billigaresor365.com bradiet.net ganedivikt24.se inredningsbutik.com OBS! Ingår ej i auktionen. iphone-skal.net kladeronline365.se kladerpanatet24.se lchfblogg.se 100 kr ljuslyktor24.se naturlakemedel24.se slips24.se sokoptimering24.se 300 kr streetklader24.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Maila ditt bud till [email protected] för att delta i auktionen. Bud i tråd eller via PM ignoreras som jag skrivit tidigare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ser i mailloggarna att din mailserver tagit emot mailet och lagt den i kön. /M |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|