FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej, en kund gjorde en beställning i vår e-handel 2012-11-07. Vi skickade produkterna samma dag. En del av våra produkter skapar vi själva vilket innebär att det kan vara svårt att sälja om det, då du kan kombinera 30-tal färger i kombinationer samt flertalet olika val av storlekar.
Kunden har beställt 2 st av varje produkt. - Igår under kväll så mailar kunden om att det var endast 1 av varje h'n ville ha. Vi vet inte riktigt hur vi ska lösa detta, då vi givetvis inte vill ha en missnöjd kund men samtidigt har det inneburit kostnader för oss. Kunden har fått fri frakt dessutom då den passerat ett ordervärde där fri frakt gäller. Min personliga syn på det hela Själv tycker jag att "man får ha eget ansvar". Det redovisas klart och tydligt vad du har beställt och om du vill gå vidare med ordern, samtidigt som du måste godkänna villkoren innan du ens kan gå vidare till betalningen. Hur hade du löst det som e-handlare? Tack för tips och feedback |
||
![]() |
![]() |
|
|