Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Dilemma med en kund

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-08, 21:08 #1
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
Standard Dilemma med en kund

Hej, en kund gjorde en beställning i vår e-handel 2012-11-07. Vi skickade produkterna samma dag. En del av våra produkter skapar vi själva vilket innebär att det kan vara svårt att sälja om det, då du kan kombinera 30-tal färger i kombinationer samt flertalet olika val av storlekar.

Kunden har beställt 2 st av varje produkt.
- Igår under kväll så mailar kunden om att det var endast 1 av varje h'n ville ha.

Vi vet inte riktigt hur vi ska lösa detta, då vi givetvis inte vill ha en missnöjd kund men samtidigt har det inneburit kostnader för oss. Kunden har fått fri frakt dessutom då den passerat ett ordervärde där fri frakt gäller.

Min personliga syn på det hela
Själv tycker jag att "man får ha eget ansvar". Det redovisas klart och tydligt vad du har beställt och om du vill gå vidare med ordern, samtidigt som du måste godkänna villkoren innan du ens kan gå vidare till betalningen.


Hur hade du löst det som e-handlare?
Tack för tips och feedback
MKÖ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017