| FAQ | 
| Kalender | 
|  2012-11-10, 00:07 | #51 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | Citat: 
  All utveckling av ett språk är positivt i förlängningen, ju fler alternativ desto bättre. Det ger språket variation och nyans och alla behöver ju naturligtvis inte använda speciella ord som hen eller hinsides om man inte vill  Citat: 
 Kan kanske tillägga att jag själv inte använder ordet alls, annat än lite halvt på skämt  Jag försvarar dock dess användning och existens i det svenska språket. 
				__________________ Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-11-10 klockan 00:17 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-11-10, 00:33 | #52 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | Citat: 
 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-11-10, 14:09 | #53 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | Citat: 
 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-11-10, 14:22 | #54 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | Citat: Jag tycker själv inte att det borde finnas några hinder för att ange en persons nationalitet men det är en helt annan sak. I de här exemplen handlar det snarare om oprofessionellt polisarbete där de berörda poliserna uppenbarligen inte har någon vidare bra koll på hur man bör hantera vittnen och vittnesmål. 
				__________________ Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-11-10 klockan 14:34 | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |