FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nej då, jag menade ingenting alls, ville bara få alla detaljer klargjorda så att man lättare kan dra några slutsatser.
Rent spontant skulle min första tanke vara att webbhotellet inte registrerade domänen av någon anledning (det händer då och då). Vad gäller .eu-domäner så går det inte att lita på någon annan information än den man får direkt från Eurid eftersom det inte går att få ut någon vettig information från deras Whois-server.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu fått ett mail från Webbhotellet som kommer att se till att jag får tillbaka domänet. Med anledning av det är jag nöjd och tackar för visat intresse.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu förstår jag absolut ingenting
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Uttryckte mig inte helt klart......"Webbhotellet" ska alltså köpa domänet av nuvarande ägare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men att de ska gå in och köpa namnet från existerande ägare låter helt otroligt. Om det verkligen stämmer och allt fungerar som det ska, så låter det som årets kundssupport-insats. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad jag inte förstår är hur den kunde ligga hos din leverantör och sedan försvinna?
För om jag förstår dig rätt så kollade du via whois.domaintools.com och inte via webbhotellets whois uppslag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Ligger mot sedo nu i whois, årets webbhotell i så fall.
Är b*i*nero eller, 89kr för en .eu?
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
tror det när jag ser det!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu så.....har jag godkännt överföringen precis......vet inte hur lång tid det tar innan alla uppgifter stämmer. Är glad att Webbhotellet stog upp för sitt begågna fel och åtgärdat det. Heder åt dem i det avseendet.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|