FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hallå! Jag ägde tidigare ett flertal stora svenska facebooksidor. När jag loggar in imorse ser jag till min förskräckelse att alla är borta? Dom finns helt enkelt inte. Vad kan ha hänt?...
Och hur kommer jag i kontakt med Facebook? Misstänker att någon gått in och tagit bort dom från mitt konto. / Kevin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du har inte brutit mot några regler som Facebook har, t.ex. att du postat reklam i någon av dina sidor som statusuppdatering?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är det mot Facebooks policy att posta reklam? I princip alla grupper postar ju reklam så jag tvivlar.. Dessutom så är bara de stora grupperna borta, och någon var in på mitt konto igår klockan 23.11..
Är helt förkrossad, med tanke på att det var mycket pengar som försvann.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är du förvånad, med tanke på din footer länk
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som jag skrev tidigare är det förmodligen någon som gått in och tagit bort sidorna, då mitt lösenord hade blivit ändrat igår.
**** Finns det något sett att få tillbaka sidorna eller är det kört? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det går väl inte att ta bort en sida på det sättet, utan endast inaktivera, precis som ett vanligt konto?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej, MKÖ. Finns en radera knapp där man kan ta bort allt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det där är väl "anmälningsbart"? Om någon har gått in på ditt konto och ändrat lösenord så är det ju en kriminell handling.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är tiotusentals kronor som har gått förlorade, dock känns det rätt meningslöst att anmäla. Vad kan polisen göra ens?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Testa kontakta Facebook gällande detta, de lär kunna återställa dina sidor. Jag hade även sett till att byta lösenord på de sidor du har konton på om någon obehörig nu kommit åt din epost/facebook.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|