FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
japp japp du är verkligen smart tartar... bra förebild som moderators skall vara på ett forum .
Sen tackar jag dig för all tid du lägger ner på att skriva om datingfactory här på wn, inte så många som lyssnar på din smutskastning dock för tickar in bra med refferals denna vecka och trafiken till df.se har tredubblats . Du tycker inte df är en seriös verksamhet medans så gott som 99% av alla som provat det tycker det. Jag får helt enkelt sluta störa mig på dina smutskastningsförsök. Och du får helt enkelt försöka sova gott ändå trots att det lutar emot att DF är en väldigt seriös verksamhet gillat av WN medlemmarna . Nu har jag inte tid att skriva här mer ska gå och håva in ett gäng sexköpande gubbar till mina DF sidor igen... så att ukrainskorna kan bada i pengar. .. Senast redigerad av knullis den 2012-09-20 klockan 14:09 |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hahaha, är du på allvar Tartareandesire? Vilka skulle dessa 'seriösa' dejtingföretag vara? Vad gäller sexdating så är det ju knappast en ny nisch, har funnits sen 90-talet..
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-20 klockan 16:51 |
||||||||||||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det finns stora skillnader mellan DF och Match. Till att börja med erbjuds DFs medlemmar ett betydligt större underlag av medlemmar tack vare white label-funktionen, och vidare tar man inte betalt för medlemskap folk inte har. Med tanke på att du anser Match vara seriöst borde du tycka att DF är guds gåva till dejtingverksamheten.
Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-20 klockan 18:59 Anledning: Oj, skulle ändrat mitt inlägg och svarat på det här :) |
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Ytterligare oseriösa marknadsföringsmetoder hittar man ganska lätt om man följer de webbplatser som marknadsförs genom Datingfactory.se (antagligen för att de är tidigt rekryterade som ger mer inkomster?). Där hittar man texter som dessa på uaeemirates.com: "Million of members from around Europe, UK, US, Canada, Australia are eager to find love and romance in Dubai / UAE." "We have a data base of more than 1 million members." Jo, tjena. Miljoner medlemmar som söker kärlek i Förenade Arabemiraten? Kärlek dessutom, här handlar det inte om sexdating... Man antyder att man skulle ha flera miljoner medlemmar som söker just det som webbplatsen riktar sig till. Samma sak ser man på många DF-sajter. Inget av detta är kanske extremt allvarligt i sig men allt sammantaget så ger det en mycket tydlig bild av verksamheten. I toppen av pyramiden sitter personer som i princip gör vad som helst för att tjäna pengar och då är det knappast konstigt att de längst ner lockas in i samma tankar, därav alla spamförsök och annat elände som de i toppen inte längre är i behov av själva.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-20 klockan 18:12 |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-20 klockan 19:17 |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tartareandesire: det är nog dags att ge upp. Dina argument är patetiska, dina anklagande är tagna ur det blå. Du representerar WN och det känns som du bidrar stort till förfallet av detta forum.
Det känns som alla inlägg du gör, är mothugg. |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det vore avslutningsvis hur som helst intressant att veta om det finns någon åldersgräns för affiliates på Dating Factory?
Stängt ämne |
|
|