FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Mbomelin är en otroligt trevlig person, och efter att ha pratat med honom på PM så känner man sig som en idiot. Det är allt jag kan säga...!
|
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sen har jag ingen aning hur er privata konversation skett, men jag tror ingen tycker folk som skickar/postar spam är smart. |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl ändå betydligt bättre agerat än många andra som skickar spam och struntar blankt i vad andra tycker? Finns stora företag som beter sig precis lika illa åt. Operatörer som Tele2, Telenor och ComHem låter ungdomar trakassera människor i köpcenter varje dag...
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker det är bra du stog upp för beteendet och pratar med ts det enda rätta du kunde göra... Alla vi lär oss av våra misstag så länge vi lever .
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är det du som har
w w w . sexuellkontakt . se e r o t i k c a f e . se är fortfarande falska profiler på badoo verkar inte ångra något (jag är nämligen medlem där singel som man är...) |
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, detta är absolut inte jag. Det kan förhoppningsvis mbomelin eller knullis intyga. Lärt mig min läxa som jag tidigare nämnde.
Senast redigerad av Wiiland den 2012-09-17 klockan 11:07 |
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
inte wiiland - intygar - åker på en rejäl varning denna partner med eller avstängning
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Verkar som det blir en liten upprensning nu. Bra
![]() Det är många som blivit "rika" på att skapa falska profiler tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hoppas dock bara detta kan upphöra och att ingen behöver rensas bort - drabbar dock ryktet en del när de börjar snackas om spam från df sidor
Senast redigerad av knullis den 2012-09-17 klockan 12:16 |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|