FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra bra! Hoppas han inte släpps efter en timmes förhör.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/mi...en_7501956.svd
Skönt att polisen fick tag i honom innan någon annan. Polisen får det inte direkt lättare att sköta sitt jobb när allt fler lägger sig i på olika sätt och vis. Bara att hoppas på att de har rätt person, det blev nog ganska framstressat men att döma av det lilla som skrivits ser det bra ut.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Riktigt skönt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skrämmande att man kan vara så hjärtlös som person, oavsett sin livssituation.
Som jag tror både Björn och Gustav poängterade så när man väl har gjort sig mödan med att hoppa ned på spåret så kan man i det minsta se till att personen inte blir direkt träffad av tåget som man vet till största sannolikhet är bara minuter borta, att säga till i vakten, eller ringa 112 känns också som ett minimum av insats man kan kosta på sig. Bra att polisen fick tag i han. Det är också direkt skrämmande hur en del här i tråden resonerar & argumenterar kring såna här händelser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2012-09-14 klockan 22:59 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Är en Kärring mitt i Livet. När jag växte upp var inte en kille en MAN när han slog tjejer.
Att hjälpa vänner oavsett vad man pimplat i sig, så visste man att att man kom säkert hem! Att röra en tjej före dom var "Lovlig" var inget en man gjorde! Man hjälpte en människa i nöd oavsett vad som hänt! Vart tog det vägen? Jag börjar nog förbli gammal................. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
ID fastställd på drägget ?
Senast redigerad av eudrinks.se den 2012-09-17 klockan 00:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Han är fast och har erkänt. En 28-åring från Sthlm.
"Den 28-årige man som misstänkts för att ha stulit från en medvetslös man på tunnelbanespåret vid Sandsborg erkände på söndagen. Mannen erkände även andra grova stölder. Enligt polisen är 28-åringen mycket ångerfull. Stölden har väckt stort uppseende både i Sverige och utomlands." Ångerfull my ass.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Dagens bästa nyhet! Att skurken är gripen!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|