FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är ganska säker på att whitelabel kommer att slå igenom stort snart.
Då borde det ju vara smart att ha en guide till en massa whitelabels som ger refpengar? Sajten är byggd på en gratis wpmall idag och långt ifrån färdig men konceptet borde ju vara bra? Tar gärna emot tips på fler bra whitelabels också. Kommer att uppdatera med flera länkar under helgen om jag hinner. Whitelabelguide.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gillar iden, har själv en liknande sida men bara för dating white labels.
Men en fråga bara. Vad tjänar man på att ha en white label tube hos Pimproll? Är det per views på videorna? Eller % på reklamintäkterna? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Reklam antar jag för det är småpengar man får av dom.
Använder trafiken för att göra lite reklam för datingsajter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser bra ut, temat ni använder är enkelt och stilrent.
White Label konceptet blir ju allt populärare så domänen whitelabelguide.com tycker jag är riktigt vass för ändamålet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag fick flera bra tips från din sida, hoppas du kan uppdatera med fler tips, för den var faktiskt smidig att använda! Gillar även designen, typisk guide-design.
![]() Och måste hålla med om att domänen var klockren, kan nog gå riktigt bra det där! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Grym sajt! Fick också ett antal tips från denna hemsida. Fortsätt gärna uppdatera!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja jag letar för fullt efter dom bästa lösningarna just nu!
Kommer att uppdatera eftersom. Bygger en svensk och en norsk whitelabelguide också vid sidan om för säkerhets skull. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
vad hände med denna sida?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller på med ett helt gäng liknande sajter och den här ska uppdateras med ny design och texter inom några månader.
Har ett nytt samarbete inom whitelabeldating där vi diskuterar reffprocenten just nu. Så det sker lite saker inom kort. Svårt för en annan som kör grävmaskin på heltid i norge och har mängder med projekt på nätet igång samtidigt. Fast nu tjänar jag ju iofs betydligt mycket mer på webbsajterna än det "vanliga" jobbet så jag slutar nog köra grävmaskin när som helst och satsar enbart på nätet för att hinna göra klart alla projekten jag dragit igång. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan ju tillägga att jag fick ett bud på 10000 kr för bara domännamnet whitelabelaffiliate.com utan att ens ha den till salu!
När jag tackade nej så skulle jag bara säga ett motbud sa köparen. Tackade nej till att lägga ett motbud också. ![]() Så det borde löna sej att lägga ner lite mer jobb på guiden snart kanske? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|